ebru-33 canım ben 34+5 de doğum yaptım hep bir yerde toplanıyordu karnımın içi ağrıyordu çok ağrım olunca doktoru aradım 31 haftalıktı başladı gittim 1.5 cm açılmam vardı 3 gün hastanede kaldım eve geldim 3 hafta zor dayandım ne zaman ayağa kalksam özel bölge e bıçak saplanıyor sancı oluyordu sıklaşınca doktorumu aradım hemen gel dedi çatı muayenesi yaptı 6 cm açıklık vardı doğum başlamıştı