ebru-33 30 haftalik hamileyim. bebwk asagida ve kasılmalarım var. erken doğum yapanlar sizde bu şikayetler varmiydi
elifsoylemez Evet bu soruyu bu sonuçlandırırsınız çok kişi rahatlicak gercekten..kasılma ve bebek toplanması aynı şey mi oluyor? Benım de bebegım 4 5 aydan berı neredeyse hep sağ tarafımda toplanıyor şu an 28 haftalık olduk toplanmaya devam😀 erken doğum belırtısı oldugunu sanmıyorum bu arada 2.doğumum olucak inşallah🙏 Ilkındede hep toplanıyordu boyle hatırlıyorum..benım fıkrım uyuyo ve uyanıyo uyanıncada gerılıyo boyle esneme hareketı gıbı bıseyler yapıyo galıba😀
Papatya011 elifsoylemez arkadaş nasıl yaısyor bilmiorum ama kesinlikle sadece bir yere toplanması değil benimde 30 dan beri oluyor 34 oldum hatta nst de kasılma anında 55 60 ları gören sancım da çıktı ve kasılma anında karnım geriye doğru geriliyor sanki içerden arkamdan biri kesenin içinden havayı çekiyor 40 45 saniye öyle semsert taş gibi kalıyor bir yeri filan değil karnımın her yeri öylece kalıyor sonra havayı geri üflüyorlar gibi tekrar yumuşuyor. Olup geçiyordu ama tam kasıldıgım an nst de yükselince değer tamam dedim gerçekten kasılıyormusum kendime öyle gelmiyormuş
Mihre elifsoylemez Kasılma ve bir yere toplanma aynı şeyler değil.Kasılma bir kaç saniye sürer ve insanın nefesini keser,kalp ritmi bile değişir. Doğuma yakın haftalarda olur,toplanma çok daha erken haftalarda olabilir,doktorlar normal olarak görüyor.
minikayak2-6 elifsoylemez merhaba benimde aynı şekilde 16dan beri oluyor 20 haftalığım şu an. Doktora hittik bu sebepten normal dedi hatta 18de alttan baktı artık bir sıkıntı yok dedi ama bu bebek toplanması mı kasılma mı of of çok sıkıntılı bir durum Ağrı falan olmuyor bende karnımın sol yada sağ tarafı şişiyor toplanıyor
Zekzek Bebeğim bir yere toplanıp karnım taş gibi oluyor ve bu 15 20 saniye sürüyor ve bu arada beni çok rahatsız ediyor bu nstde sancı olarak cikiyor bende erken doğum riskim var eğer içinize sönmeyen bı kasılma ise hemen gidin