ikibebekannesi 190 yada 160 sanırım muayene biz indirimli veriyoruz 115 TL o yüzden net fiyatı tam bilmiyorum yanıltmayayım sizi. Nst de 45 diye biliyorum. Çok çok da uygun bir hastane diyemem aslında doğum vs içinde. Avrupa yakasında biraz daha pahalı sanırım hastaneler özelikle bu civardakiler. Bu arada unutmadan şunuda söyleyeyim doktorumun şu huyunu çok sevdim birde. Ücretli şekilde muayeneye gittiğinizde bir dahaki çağırışı 10 gün içinde oluyor yani ücret vermiyorsunuz. Her doktor böyle değil özellikle 15 gün sonra çağırıyorlar ki yeniden muayene ücreti verin diye. Hayırlısı olsun inşallah hakkınızda 😍