MehZey Deletedmom417 hiç böyle ekşi kirmizi yapraklı kirmizi bı bitki çayı😀 evde var aklıma geldi birden canım istiyor 😊
Deletedmom417 MehZey hı hiç duymadim görmedim içmedim ama doktoruna sormadan asla ve asla içmemelisin
Aysoo Internetten baktım şimdi düşüğe sebep olabilir tuketmeyin diyor , bence tuketmeyin ki hicbir bitki çayını onermediklerini düşünüyorum
Yarenn13 Yağ yakıcı özelliği var genelde diyetisyenler veriyor çok etkili bir çay, Allah korusun kötü şeyler olmasın içmeyin bence