gizemsahan0 16+5 te bi kez hissettim. Iki gün olmadı sonra yine hissettim. 18+4 olduk şimdi günde 5-6 defa pıt pıt birşeyler yapıyor ama artik tekme mi el kol çarpmasımı bilemiyorum😅 hissedince daha iyi oldu benim için çünkü hissetmezken hep korkuyordum acaba içerde iyi mi yaşıyormu kalbi atiyomu yoksa durdu mu kontrole kadar aklima bin türlü şey geliyordu🤦♀️ ama şimdi iyiyim hah diyorum hersey yolunda 🤗