HalimeCiner Kasımda doğumum var Adana’da yaşıyorum Sezar Hastanesine gidiyorum normal doğum yapıcam ama doktorumla görüştüm her iki doğumun 2500 olduğu söyledi sizin gittiğiniz doktor ve doğum ücreti ne kadar devlete gitmek istemiyorum pandemiden dolayı 27+4 🤰🤰