Merveilkcan Kızlar bildiğimiz gibi büyüklerimizin söylediği bir inanış vardır ya hamilelikte saç kestirmek iyi değildir çocuğun ömründen gider derler sizler ne yaptınız saç kestirdiniz mı veya kestirirmisiniz veya bilgisi olan var mı bu konuda
Neslhn Merveilkcan bende kestirdim saçım çok uzundu ve yazın çok sıkıntı oluyo diye anneme kestirdim onun batıl inanç olduğunu söylüyolar ablamda hamilelikte kestirmişti bişey olmadı çok şükür
Mavilibulut Merveilkcan ben böyle şeylere asla inanmıyorum ama bunu sürekli söyleyen insanlar olduğu için biraz da takıntılıyım kestiremedim yoksa kestirmeyi çok istiyordum🤦🏻♀️
Ferhaykoo Ben de öyle şeylere ınanmam 3 aylık falandı kestirdim herkes neden kestin falan dedi hicbir zararı olucağını düşünmüyorum sadece boyadan uzak durulmalı o da kimyasal diye yani canın istiyorsa kestir bence 😀🥰
isis Tabi tabi yamuk keserlerse cocukta yamuk olur. Hay Allahim ne gunlere kaldik, sene olmus 2020 millet uzayda koloni kuruyor bizim milletin tartistigi konuya bak.Kestiriniz efendim ve bilimden uzaklasmayiniz.Yoksa kafa karistiran cok olur.
Merveilkcan Mavilibulut aynen bende bu durumdayım şuan kayinvalidem ayrı annem ayrı baskı yapıyor kestirme diye ama bende inanmam da işte baskı altında kalıyorum
Yakamoz__gul Merveilkcan ben onu araştırmıştım. Eskilerde hamile bı kadın saçını kesmek istemis. Kocası da saclarini çok seviyormuş kesmesin diye öyle birşey diyvermis. O zamandan bu zamana gelmiş işte o söylenti de. Ben hamileliğimdenonce kestirmiştim ama kardeşim hamileyken kestirdi. İhtiyaç duysam bende kestirirdim. Veren Allah sonuçta alacak olsa bı saça bağlamaz bunu
Mavilibulut Merveilkcan malesef inanmayan insanları bile acabaya düşürebiliyorlar toplum baskısı acayip bir durum🤦🏻♀️
Yakamoz__gul Merveilkcan içini ferah tut. İyi düşün iyi olsun. İnanma öyle hurafelere. Tabi her kafadan bi ses çıkıyor ne kadar dikkate almayacaksin o da var. Zaten hurafe olduğu çok belli böyle şeylerin. Yöreye göre bile değişik şeyler var. Burda hiç duymadığım hurafeler duydum. Bizim orlarda olmayan şeyler.