Kızlar Perşembe cuma ve bugün kasığımda belimde ve karnimda ağrı var 😔dinlenince geçmiyor dayanilmyaxak gibi değil ama korkuyorum normal mi 2 hafta önce doktorum ağrın yoksa progestani kesebilirsin demişti acaba onu bıraktım diye mi oldu yoksa bebiş mi büyüyor yardımcı olur musunuz?