Masalmom Hamilelikte covid19 a yakalanıp ev karantinasın da olan gebeler var mı acaba? Ben hiçbir belirtim olmadan rutin konrolüme gittim sadece burnum tıkalıydı ki çocukluğumdan beri hep olur mevsim gecişlerinde alerjik tıkanıklık doktorumdan ilaç istedim tedbir amaçlı covid testi istedi ve Pozitif cıktı fakat eşim de ve ailem de negatif bu nasıl iş anlamadım
Cidadmr Masalmom sürekli mi burnun tıkalıydı acaba yoksa ara ara kendiliğinden burnun açılıyor muydu ?
prensesim35 Masalmom ya çok korktum bnmde burnum tıkalı ve boğazımda hafif ağrı var ama burnum ara ara açılıyo
Raziyeeebozdag Masalmom bende aynı oldum hala devam ediyor ailelerimde kimsede yok eşimle çocuğumda bile ama bende çıktı 6 gün hastanede yattım dün çıktım şükür ama evde maskeyle ayrı odada yatıyorum ne olur olmaz die bende de burun tıkanıklığı oldu göz ağrısı halsizlik
Masalmom prensesim35 bu ara hastaneler kırılıyor gebe vakalardan bağışıklık sistemimiz düşük ondan sanırım
Cidadmr Masalmom kaç haftalıksın acaba bir de benimde ara ara tıkanıp açılıyor kendiliğinden burnum ama her ikisi de aynı anda tıkanmıyor
prensesim35 Masalmom valla aynı bnde öyleyim sabahları tıkanık oluyo baş ağrısı boğaz ağrısı ve öksürük var hafif o da arada oluyo peki pozitif çıkınca doktor ne dedi sana canım
Masalmom Cidadmr 14 haftalığım canım ben benim de devamlı tıkalı değildi sadece sabahları tıkalı uyanıyodum gün içinde acılıyodu Baska hiçbir belirtim yok
Mervekaraman Evde atlattım canım ilk 3 gün bi üşüme baş ağrısı mide bulantısı oldu sonra geçti hepsi 😊 o sıra tüm ailemde vardı ailecek atlattık , şimdi de kayınvalidemde var tam da doğum zamanı bu hafta doğumum olacak 🙄 Allahtan temaslı değiliz
Masalmom Mervekaraman Aman cok dikkat et eşin falan da görüşmesin gerekirse yine tekrarlama cok sükür atlatmışsın bize de nasip olur insallah
Masalmom Miragee Korkma Allahın izniyle bişe olmaz insallah bende 14 gündür evdeyim kendimi takip etmem lazımmış belirti olursa hastaneye gidecekmişim
Cidadmr Masalmom anladım canım umarım atlatırsın bende de oluyor ama kendiliğinden geçiyor nefes darlığı da hep vardı zaten çocuk baskı yapıyor diye ama
Masalmom Cidadmr insallah kuzum aman dikkat edin bu ara hamile vakalar cok artmış sakının olmaz diye bişe yok valla
Masalmom prensesim35 sağlık bakanlığı aradı canım beni doktorumla görüşmedim daha hiç hastanede bebeğime baktılar bir sorun yok belirtim de cok olmadığı için hastaneye yatış vermedi ev karantinasın verdiler sende bir git ver derim Aman şakası yok