Merhaba canım. Ben de çalılıyorum şuan 27+1 iz. Benim evim de 45 dk falan uzakta. Servisle merkeze geçiyorum oradan eşim alıyor. 32. haftaya kadar gebelik izni alamıyorsun ama tabi yıllık iznin falan varsa onları kullanabilirsin. Ama bana sorarsan yol seni çok yormuyorsa dayanabildiğin kadar dayan. İzinlerini doğumdan sonraya bırakmaya çalış.