Srplhrgl Dünya hastanesinde mehtapta var oda iyi bir doktor instagramdan takip ediyorum onuda. Ve söyle birşeyde var herhangi birşey olduğunda arayıpta iki doktora sorabiliyorsunuz sıkıntınızı cevap veriyorlar bilginiz olsun
Srplhrgl Yok dünya hastanesini aryrsun eda hanımla görüşmek istediğini söylüyor yönlendiriyorlar öyle
Deletedmom382 Srplhrgl yoo eda hanimin numarasi var bende istedim verdi. Memlekette oldugum zaman aklima takilan bir sey oldugunda ariyorum veya whatsapdan msj atiyorum sagolsun mesaide degilse aksam 8-9 olsa bile aninda donus yapiyor
Kapalikutu Deletedmom382 ben de normalde Ercan Kayacana gidiyordum. Doktorum izinde diye Eda hanıma yönlendirmişti bir kere gittim. Çok hoşuma gitti baştan onda başlasaydım devam ederdim muhtemelen şuan 35.haftadayım bu haftadan sonra değiştirmeye cesaret edemedim 😏
Busraa72 Bende Zeynep hanıma gidiyorum çok kalabalık gerçekten ama iyi bir doktor olduğunu düşünüyorum bu arada normal doğum ve sezaryen yaşam hastanesi nde ne kdar bilgisi olan var mı