Serap2 Arkadaşlar 20 haftaya kadarda normal biliyorum ama benle hamile olan herkes uykudan uyandıracak kadar hareketleri var diyo anormallik bendemi
Remziye02 Serap2 bende sızınle aynıyım arada kasıgımda pıt bıseyler atıyor ama emın degılım sadece bır kere gobek delıgımın yanında. 2 defa pıt dıe vurdu arada pıt pıtlar var ama damarmı atıyor tekmemı bılmıyorum gercekten hıssetmek ıstıyorumm
Merve39 Serap2 evham yapma canım onlar çok zayıf olan insanlardır belki, bu haftalarda uykudan uyandıracak kadar güçlü tekme atabilecegini sanmıyorum ki ben 36.haftamdayim henüz uykudan uyanmadim
Serap2 Tugce1803 bencede abartıyolar çünkü bu ikinci gebeliği ilk çocuğum iri ve hareketli olmasına ragmen hiç o şekilde hissetmedim
07elf Serap2 22 haftalığım hiç uyandırmadı öyle çok şiddetli de hissetmiyorum ayrıca. Doktum 24 e kadar hiç hissetmemek bile normal dedi. Minik minik hareketleri. Her kafadan bir ses çıkıyor kulağınızı kapatın herkese. Her hamile her bebek her insan farklıdır 😉
nergizcngz Bende 19 haftalığım her hareketi hissetmiyorum elbet hareket ediyor ama okadar büyük değil bencede hiç endişelenme