atay Bende tavsiye üzerine gittim. Bir arkadaşım orda doğum yapmıştı o önerdi ama kontroller 3 dk bile sürmüyor , çok hızlı odadan çıkarmaya çalışıyor gibi sorduğum sorularada ayrıntılı cevaplar alamıyorum üstün körü cevaplıyor hastane dosyasını önümüze itiyor hadi artık gidin der gibi sizin kontrolleriniz nasıl ilgili mi ?