Esma98 Bu hastanede doktorun bebeği kontrollerde renkli gösterebilmek için cihazı uygun. Mu giden var mı☺️
Zeynep1912 Esma98 ben Necla hanıma gidiyorum cihazları çok iyi değil diğer doktorların nasıldır bilmiyorum ama daha önce takipli olduğum hastanenin ultrason cihazından çok çok kötü maalesef 😢