Eliftekinkzk eşim bebek gibi kokuyorsun dedi adetime daha 4 gün vardı gece 11de test aldı geldi yaptık pozitif ona belki inanmayıp belki yanlıştır diye başka nöbetçi eczaneye gidip aldı yaptık yine pozitif çok mutlu olduk sarılıp ağlamıştım Rabbim hayırlı sağlıklı gebelikler nasip etsin sağlıkla vaktinde kucaklara almaya inşAllah 🌸