Bahar9235 Peg perego book 51 completo ve inglesina trilogy arasında kaldım bu iki arabayı bilen varsa yardımcı olabilir mi
MomB Gecen sene bende arada kalmistim. Uzun arastirmalar sonucu pegperegoyu sectim. Inanilmaz memnunum.1- Ana kucagi bebegim hic zorlanmadan kabulllendi, yumusak ic yapisi var, 2-govde tek elle kapaniyor, 3- fiyat performans daha iyi, 4-tank gibi, 5- alt gozune dunyayi dolduruyorum.oturakli ve cok rahat kullanim bir araba. Ikyiki almisim. Gerekirse 2.ellerinede bakabilirsiniz cunku oldukca dayanikli ve saglam pegperegolar.