Sebine25 Merhaba kizlar. Bende her zaman regl gecikmesi oluyor. Yalniz bu sefer belimde ve karnimda( regl oncesi gibi) agri var. Test yapdim cok cok silik bir cizgi cikdi. Sizce bu hamilelik ola bilirmi?
Sebine25 MYstryy evet 5-6dakka sonra bakdigimda vardi cizgi. Bir kac gun bekliyib vericem kan testi. Her zaman regl gecikiyo diye yine uzulmek istemiyorum😊
MYstryy Sebine25 bencede bekle inan bu sefer erken kan veriosun gebelik yeninolunca dusuk cikiyor 2 gun sonra tekrarla diyolar bilmemne ugras dur. En güzeli biraz daha bekle evde tekrar test yap.baktn net cizgi direk ozel bir doktra gt keseyi gor kafan rahat olsun 🌸