Herkese merhaba,34.haftamda bebeğimin 3 kilo 350 gram olduğunu öğrendim.Doktorum sezeryan olmamı öneriyor ve teşvik ediyor.Ben normal doğum yapmak istiyorum herhangi bir sorun olmazsa ameliyat fobim var Adana ilinde normal doğumu destekleyen bir doktor veya ebe ismi verebilecek olan var mı