Sigara içmeyi bırakalı 4 gün oluyor. Şu an 26+1 haftalık hamileyim. Bebeğimiz olacağını öğrendiğimiz günden beri uğraşıyordum ama olmuyordu. Bundan 4 gün öncesinde çok afedersiniz kusarken pıhtılaşmış kan geldiğini gördüm. Hastaneye gittik bir sorun çıkmadı çok şükür. Bebeğimizi kaybetme korkusu bile bize çok ağır geldi. Sonra bebeğimize bunu yapmaya hakkım yok dedim, ben bu haldeysem bebeğimiz içimde ne haldedir dedim. O haldeyken bir sigara daha yaktım, tiksinmek istedim ve o gün akşama kadar canım hiç sigara istemedi. Eşim, arkadaşlarımda sigara kullanıyor ama eşim artık sadece balkonda ve bana belli etmeden içiyor. Şu dört gün çok güzel geçti ama şu an sigara burnumda tütüyor, asla içmek istemiyorum. Nasıl duracağımı bilmiyorum, uyku düzenim bozuldu ve hiç bir şeyden zevk almıyorum. Tekrar içersem çok büyük bir pişmanlık yaşayacağımıda biliyorum. Başım uyuşuyor ve aşırı nefes darlığım var. Oturduğum yerde nefes nefese kalıyorum. Bana yardımcı olun lütfen, bu kadar dayanmışken devamınıda getirebileceğime inanmak istiyorum.🤦🏼♀️