Merhabalar, size bir konuyu danişmak istiyorum.Bugün doktor randrvum vardi oraya gittim.Normalde 28+5 haftalik gebeyim.Ultrosanda 30+5 günluk gorunuyorve bebegn kilosu ve boyu iki hafta ileride.Doktor Anne ve baba uzun oldugunuz icin iri bir bebek olması normal dedii.
Simdi benim merak ettigim bebek ultrosondaki haftaya göremi doguyor yoksa takvim hesabina goremi? 2 hafta sonra NTS yapicaz gel dedii.