Merhaba
9 haftalık hamileyim .
bu yüzden hamileliğim kış ayına denk geliyor ve çalışıyorum.
Kış için ne gibi kıyafetler bulabilirim 😌
Kalın hamile elbisesi içine boğazlı bady düşünüyorum ama bir türlü bulamıyorum ve sürekli elbise giyemeyeceğim için kalın pantolonda almam gerekecek sanırım.
çalışan anneler varsa siz neler giydiniz kışın?
kafam çok karışık 🤦♀️🤦♀️