Nursel45 ayyyy bıktım artık şu doktorların saçma sapan yorumlarından anneleri etkilenmesin den. Hanfendi ben 33.hafta gittiğim de bana bebeğimin kilosu 1570 gr olduğunu söyledi. Yani 30hafta ile uyumlu dedi. Bir sürü test yaptı doppler yaptı sorun yok dedi genetik dedi. 35de aynı doktora ditekrar gittim 2020 gr dedi hala geri dedi. Doktorumu değiştirme kararı aldım araştırdım bir doktor buldum kadın olumsuz birşey demedi ve aksine bebeğimin kilosu 2800 çıktı arada 700 gr var neredeyse eski doktorum devletteydi özelde buldum yeni Doktorumu. Şuan 39.hagtalık gebeyim kilomuz 3500 herşey de yolunda ama o 3 hafta boşu boşuna canımı çok sıktım ona yanıyorum