30+1deyiz bugün kontrol vardı bayadır tartilmiyordum. 54 idim 71 olmuşum 😔kilom.fazla dr da dedi halbuki yememe içmeme dikkat ediyordum bebeğinin kilosu gelişimi iyi ama benim kötü iyi değil dedi hastalık olur dedi ileri de doğumda zorlanirmişim. Kan vitamin biraktim yan etki yaptığı icin Hareket ettiğim halde yememe dikkat etmistim o kadar, morelim cok bozuk 😔