Eda_zafer_1 https://i.imgyukle.com/2020/08/17/uOfqzG.jpgMerhaba arkadaşlar dün hafif iki kere lekelenmem olmuştu bugün doktorum alttan muayene edip açıklığıma baktı 2.cm açıklığım varmış fakat tekrar lekelenmem oldu doktorum lekelenmen ve hafif sancıların olabılır önemli değil bebeğin hareketleri ona dikkat edelim dedi nst de sancılarım bu şekilde çıktı perşembe sabahtan tekrar çağırdı.Bu şekilde süreci ilerleyen var mı varsa ne gibi bi yol izlendi.
glsmmc Eda_zafer_1 canım henüz ben doğum yapmadım ama nstde çoktan sancıların çok düşük gerçek doğum sancıları ritmik ve 80-100 arasında oluyor genelde. Boşa hastanede açılma bekleme suni verilmesin süreç evde ilerlesin diye eve yollamıştır doktor seni