Merhabalar hamileligim boyunca dogum hikayeleri okumuştum cok da korkuyordum doğumdan ama aklima hic sezaryen olmak gelmiyordu. Ne olacaksa mümkünse normal olsun istiyordum. Cok guzel sağlıklı bi gebelik gecirdim. Cok ama cok yürüyüş yaptimmm. 40 haftaya girmistim doktorum 1 hafta daha bekleyelim dedi bende suni sanci istemedigim icin surekli dogumu ne başlatir diye arastiriyordum ve bende HURMA inanilmaz etkili oldu 2 -3 gunde hurma sevmeyen ben bile belki 50 tane yemisimdir. Pazartesi günü sabahtan sancim vardi biraz bel agrisi gibi ama yalancidir diye onemsemedim kalktim yemek yaptim evimi temizledim pogaca yaptim ama aralarsa sancim hep vardi once 2 saatte bi geldi sonra sureler gittikce azaldi kimseye soylemedim once pogacayi yaparken 2 kere sanci karsiladim sonra esim geldi soyledim yemek yedi onlar kayinvalidemle ben de o arada dusa girdim sanci aralarinda hersey cok normal sancilarda zorlaniyorsun saat 10 a kadar evdeydim sonra artik gidelim dedim gittik hastaneye muayene yapildi ama daha 1 cm oldugu için eve dönmek istedim geri geldik saat gece 3 e kadar evdeydik surekli sicak suya girdim ve hurma yedim. Sonra hastaneye tekrar gittik ama acilma 4 cm olmustu cok azdi ama geri gondermediler saat 5 de artik acilmam tamamdi ama bebek yukardaydi itmem ikinmam gerektigini soylediler yapamadim. O zaman dogumum saat 6:50 ye sarkmisti. 6 bucukta artik ebemize daha ne kadar surecek dayanamiyorum demistim oda 15 dakka sonra bitecek hersey demisti. Catala dogru zor yurudum zor oturdum. Oturur oturmaz 2 seferde oglumu kucagima aldim cok az epizyo uygulandi. Dogum bittiği an hicbisey olmamis gibi rahattim. Ilk temas ilk tanisma unutulmuyor. Oglum suan 17 aylik ve ben yine hamileyim nasipse ekimde bir oglumu daha kucagima alacagim. Dogumdan korkmayin akisina birakin dogasina birakin...