Seymaaygzz 26_26_26ggg Ben bugün oldum 2.dozu 1 saat sonra ağrımaya başlıyordu normalde daha agrimadi ilki gibi ağrılı değil bu sanirim
Ayse_ali 26_26_26ggg ilkinde hiç ağrım olmadı cuma günü oldum 2 dozunu hala kolumu kaldıramıyorum birde üstüne nezle oldum 🙄😣
balyanakoglum 26_26_26ggg ay valla bende korkuyorum 😪 ilk dozu 4 gün önce oldum hala kolumu tam anlamıyla kullanamıyorum sadece ağrısı hafifledi 😪
Lalammm 26_26_26ggg ben az once oldm agri fln tk ilkindede cok az olmusdu. Eger agrin olursa birseye buz sarip koyabilirsn ebe nbana oyle dedi ilkinde bn koydim surekli agri fln olmadi
26_26_26ggg Seymaaygzz ay inş öyledir ya ilki baya ağrı yapmıştı bende birazdan olucam yine korkuyorum😀
Seymaaygzz 26_26_26ggg bende korkarak gitmiştim senin gibi hatta hemşireye sordum yine mi ağrı olucak diye olur demişti ama daha ağrı yok çok şükür kolumu kullanabiliyorum hala🤣
Deletedmom417 Seymaaygzz aynen ama takma kafana bebisinin bugün keyfi yoktur aşıyla alakalı degildir merak etme 😊
ebru-33 26_26_26ggg 2 sinide hic hissetmedim. hic agrım olmadi. ebe agrin olursa buz koy demisti üstüne. agrisi olanlar oyle yapabilir
S-r-p Çarşamba bende olmak için ebeden randevu aldım üstelik iğneden aşırı korkuyorum bi de iş yerinde kolumu sürekli kullanmam lazım çok mu acıyor gerçekten 😫
Yaseminakkaya İlk yaptırdığım da hiç ağrım olmadı , ikincisini yaptırdıktan 2 gün sonra ağrım oldu 1 gün sürdü hafif beze gibi şişti geçti