Tugba_46 Kızlar 40+1 oldum ama ne gelen var ne giden hiç bir belirti yok ne sancı ne nışan sizler ne durumdasınız ne önerirsiniz bana?
1996zeynep Ben ilk kızımı 42 haftamda doğurdum zamanı vardır canm bekle doktora falan gitme sancını evde Çek hemen günü gelmiş diye suni sancı veriyorlar
Bernagokhan 1996zeynep 42hafda sa bazı bebekler için sıkıntı olabiliyor ama. Anne karnında fazladan kalan bebek dışkısını yiyebiliyor.. Her bebek için geçerli mi bilmiyorım benim 40.haftamı doldurmama 5 gün var doktorum extra beklemeyiz suni sancı ile başlatırız dedi
1996zeynep Öyle diyorlarda hiç öyle olan görmedim ben benim görümcem 43 haftada kendi sancısıyla doğurdu
Bernagokhan 1996zeynep benimde ilk gebelik olduğu için korkuyorum açıkcası o yüzden doktoru dinliyorum süreci bilmiyorım çünkü
SelinB Bende 40+1 oldum en fazla normalde 41 haftaya kdr bekletiyolarlar .. ilk cocugumda oyle olmustu. Normalde doktorunuz size randevu vermis olmasi lazim . Gunu gectigi icin randevu daha sık olucaktir. Benm yarın kontrolum var