Feridefirat Merhaba hanımlar çocuğum aksilikler olmazsa şubatın 2 sinde dogucak malum kış mevsimi pek dışarı çıkamıcaz ben kıyafet olarak genelde kac adet kac aylıktan daha cok almalıyım neyi tercih etmeliyim??
Ruveydaasker Feridefirat bende 0 3ay arası aldm zıbınlar alın buyuk alın bence snrada gıyer tulumlar da guzel olyı kısın pıcama takımları bende İnternet ten verdm baklm nasl olck
Deletedmom328 Feridefirat benim oğlum Ekim’de doğucak 10 tane ayaklı tulum ve alt üst takım karışık aldım 1 tane 5 li çıkış seti aldım 10 tane uzun kol 10 tane kısa kol body aldım 8 tane iç pijama alıcam bitanede 20 li hastane çıkış seti olucak 2. Bebeğim olduğu için oğlumdan kalan birsürü kıyafetde var
Ruveydaasker Deletedmom328 benmde ole valla kzıım var ondan kalan beyaz içliklerı gıydrrm ama mendıl zıbın cok lazm oluyo kusuyolr buyugunu yapyolar
Feridefirat Deletedmom328 ilk hamileliğim işime yarıcak şeyler almak istiyorum bir sürü alıp doldurmaktansa gerektiği kadar almak istiyorum çünkü cabuk büyüyorlar 😊😄
Deletedmom328 Ruveydaasker aynen canım ben zıbınlarını vermiştim başkalarına sadece tulumları battaniyesi felan var evde
Ruveydaasker Deletedmom328 valla bende elbıslerı fılan verdm zıbınlar içlik tulum fln duryo bırzda arkadasm verdı kış cocgu zaten
Feridefirat Ruveydaasker öyle gerçekten çalışan bir bayanım böyle herseye bakmaya pek vaktim olmuyor bekliyorum izine çıktığım gibi almaya gidicemde bilgi ediniyorum😊😂😂