Pelin43 Arkadaşlar mrb. Dr um 37. Hafta da çatı muayenesi yapacağını söyledi.. 37+ da mı gitmeliyim yoksa 36+ da mı? Belirli bir süresi var mı ikili testte olduğu gibi?