Selamlarr adet gecikmemin 8.günü bugün kan testi yaptırdım bugün negatif yani sonucu ben göremedim ama doktor gebelik yok dedi. Burda bi kaç paylaşım okumuştum geç döllenmeyle alakalı son adet tarihim 9 temmuz yumurtlama günümü hesaplayamıyorum bir türlü böyle birşey yaşayan var mı daha sonra pozitif olan ?