Kızlar merhaba 38 haftalık olduk kontrole geldim nst de sancım çıkmadı vajinal muayene yapalım dedi doktorum 4 cm açılmam varmış ben hiç bişey hissetmedim oysaki sadece dün gece hafif bel ağrım oldu hafifte adet ağrısı gibi ama uyuyamadım rahat edemedim bi türlü şimdi yatışım yapıldı lavman yapıldı nst ye bağladılar yatıyorum.dua edin kızlar bana kolay bi doğum olsun allahım hepimizin yardımcısı olsun 🙏🙏🙏