Eymenimmmm prensesannesi25 bildigim kadariyla olamiyor çünkü kadin ve yenidogana ait bi bölüm oldugu icin erkek refakatci yasak
gokcecan prensesannesi25 devlette özel oda olmadığı için erkk yasak. Çünkü yanındakilerde yeni doğum yapmış kadınlar olcak. Bazı hastanelerde 10kişi bile oluyo odalarda
S-r-p prensesannesi25 ben devlette olamıyor diye biliyorum çünkü aynı odayı biriyle paylaşıyorsun filan o da emzirmek zorunda oluyor zorlanmasın diye
glsmmc prensesannesi25 bazı devlet hastanelerinde özel odalar var tek kişilik 150-200 TL gibi bir fiyatı var gecelik onlarda eş kalabiliyor olabilir ama hastaneden hastaneye değişir sanırım. Doğum yapacağınız hastaneye sormanızda fayda var
Anneyim Her hastane farklı şehirler de hastaneler hep farklı bagzı hastanelerde özel oda varken bagzıların da yok malesef dogum yapacagınızı hastane ile konuşmanız gerek dogum bolumune cıkıp sormanız yeterli
Zeyyno_ prensesannesi25 Devlette erkek kalamıyor canım bayan olması lazım ben eşimin yanımda olmasını çok istiyorum ama malesef 😒