Humaninannesi20 Doğum şekliniz ne oldu lavaboya oturma zorluğu çektiğinizde nasıl çözdünüz ? toplum içinde rahatla oturamamak çok dikkat çekiyor. c.tesi kontrol var doktora varis çıktı dediğimde bakar mı yoksa bakmadan mı bir şey tavsiye eder ?
Humaninannesi20 Deletedmom417 Kavaboda taharetlenirken eline şişlik geliyor daha doğrusu şişlikler.Aynada baktığında da damar damar oluşumları rahatkıkla görebiliyorsun.Özellikle ayakta fazla kaldıysan o bölge aşağı çekiliyormuş gibi ağrı yapıyor
Deletedmom417 Humaninannesi20 hay allah bende de var ya korktugum basima geldi elime hep sislikler geliyordu aynadan baktim damarlar cok sis ve belliydi bunlar varismi Allah’ım kötü birseymi canim söylermisin doktora gitmelimiyim
Humaninannesi20 Deletedmom417 Doktoruna söylemelisin tabii ki bilmeli durumunu bennde merak ettim ne önerecek bakalım c.tesi kontrolde göstermeyi düşünüyorum
neslihann87 benimde var doktoruma sordum bi sorun olmaz dedi ablamında olmuştu ve normal doğumdu hiç bi sıkıntı yaşamadı