Mhmtaff Tiroit değerim biraz yüksek çıktı ilaca başladım ama İlacı aç karnına mı tok karnına mı atılacak kararsız kaldım bir doktor aç diyor bir doktor da ### aç sizce bilgisi olan biri varsa sevinirim
ArasMom34 Mhmtaff canım ilacının adı nedir ben gebeliğimin 5. Haftasından beri kullanıyorum ilacı 31 lerdeyim hala içiyorum aynı ise sende aynı şekilde kullanırsın
Mucizeninannesi2 Mhmtaff canım ben 6 senedir troid hastayım şimdi 22 haftalık hamileyim kesinlik aç karnına 1 saat önce almalısın asla bebeğe zararı yok başından beri kullanıyorum doktorum almazsam bebek zarar görür dedi tok karnına fayda etmez kana karışması için aç almalısın
Dlrdngl Mhmtaff ben kullanıyorum hamileliğin başından beri bu ilacı tok karnına alırsan hiçbir faydası olmaz. Sabah uyanır uyanmaz yarım bardak su ile iç fazla su içersen de olmuyor midede durmuyor sonra bir saat bir şey yeme miden çok kötü olursa en az yarım saat önce yiyebilirsin daha erken yersen yine işe yaramaz. Doktor bana bunları söyledi bende hep böyle uyguluyorum
Mhmtaff Ysmn0605 ama iç hastalıkları uzmanı bir doktor eğer aç karnına kullanılırsa direk bebeği etkilediğini söylediği için ben de korktum tok karnına atıyorum ne yapacağımı bilemedim
Kuzeymiraa Tok karnına hiç bir etkisi yok aç karnına sabah kahvaltıdan yarım saat önce ve başka bir ilaçla kullanmayın
Mhmtaff Kuzeymiraa dahiliye doktoru eğer aç karnına kullanılırsa bu direk çocuğa zarar verir dedi başka bir dahiliye doktoru da aç karnına kullan dedi
baharsmom Ac karnın kesinlikle kahvltidan ne kadar erken yutarsan okadar iyi ac karnina daha etkili sabah 7 gibi yutuyorum geri uyuyorum kalkinca kahvltimi yapıyorum şimdi olmasi gereken degerde🤗
neslihan0558 Bende aç karnına alıyorum ama ardından folik asiti de kullanıyorum . İşe yaramaz mı böyle
Mhmtaff neslihan0558 bende vitamin kullanıyorum kan ilacı da kullanıyorum aralarını açmaya çalışıyorum inş faydasını görürüm
Mhmtaff Kan ilacı da kullanıyorum o da aç karnına ikisini de birlikte atamıyorum erken kalkmadığım için de kan ilacını aç karnına alıp tiroit ilacını gün içinde atıyorum inş faydası oluyordur çok kararsiz kaldım
_Koncuy_ Mhmtaff kan ilacınızı tok karnına alabilirsiniz böylelikle triod ilacını aç karnına içebilirsiniz 🌸
Zeynepekr Mhmtaff Tiroid ilacınızı sabah kahvaltıdan minimum yarım saat önce aç karnına içmelisiniz . Hormon olduğu için emilmesi gerekiyor. Kan ilacını gece yatmadan öncede içebilirsiniz. Ben bu şekilde yapıyorum.
ArasMom34 Mhmtaff aynı değilmiş ama bende aç karnına içiyorum Kahvaltıdan yarım saat önce içmen yeterli kan ilacınıda süt peynir yumurta vs gibi şeyleri tüketmiş olamaman gerekiyor en az 2 saat geçmeli ama ben onuda Akşam yatarkan içiyorum garantiye alıyorum 🙈
Zeynep-1234 Canım bende kullanıyorum ama doktor bana kahvaltıdan yarım saat sonra iç dedi tok karna yani
Mhmtaff Zeynep-1234 iki doktor ikisinde ayrı şeyler deyince kararsız kaldım puan bende tok karnına tüketiyorum
Zeynep-1234 Mhmtaff sorun etme canım doktorum dedi ki önemli olan her gün ilacı Alman bi gün olsun aksatmamak
_Koncuy_ Mhmtaff benim doktorum aç karnına almam gerektiğini ve bunun daha iyi ve hızlı sonuç vereceğini söyledi. Bende kahvaltıdan aşağı yukarı yarım saat önce içmeye çalışıyordum. Prospektüsü okursanız oradan da bilgi edinebilirsiniz
Betul_B20 Yaklaşık 17,18 yıldır troid hastasıyım levotiron kullanıyorum kesinlikle kahvaltıdan yarım saat yada 1saat önce aç karnına alınması gerekiyor. Gebeliktede değişen hiç bişey olmuyor canım aç karnına alınması gerekiyor
Anneyim00 Betul_B20 kızlar bilmediğim için soruyorum bende yarın tiroidlerim için doktora gidecem kendi kadın dogum doktorum bu ay 3 kilo aldım diye fazla dedi 25 haftalıgım bu arada tiroidlerdende olabilir dedi gerçekten ilaçlarlı kullanınca kilo alımınız yavaslıyormu fark ediyormu
Ysmn0605 Mhmtaff zararli olsa doktorlar vermez ama ac karnina demezler ben ilk haftalarimdan beri ac karnima aliyorum alarm kurdum 6 da kan alicimi 8 de triod ilacimi alyrm 10 gbi de kahvaltimi yapyrm yine baska bi doktora sorun isterseniz