Mujdedursun Merhaba aralık anneleri, 6+3’teyim hala kalp atışını duymadım. Doktor 7 Mayıs dedi çok geç bi tarih 😊 Duyan varsa kaçıncı hafta ve günde duydu yazabilir mi
Aysehatun Mujdedursun 7.haftanın başında duydum canım 😍 hayırlı olsun senin bebişte 😇 Şimdi 14 haftalık olacağız yarın inş🙏🏼
SevimErcis İlk gebeliğimde 6+5 de iken duymuştum ben. İkinci gebeliğim şu an 7. Hafta bugün daha gitmedim 🙈
deletedmom351 Ben 9. Haftamda duymuştum şuan 35. Haftalığım doğmasını bekliyorum artık böyle siz aralık anneleri yazınca bi garip oldum. 😂
EzgiMenteYldrm selam ben ilk kalp atışını 5+3 te duydum tık tık tık ❤ çok heyecanlı oluyor şuan 8+5 im 🤰🏻
Mlsh Haftada ogrendim ve o gun keseyi gorduk. Kalp atisini 2 hafta sonra dinleyelim dedi. 8. Haftada kalbini dinledik cok sukur 🙏
GlaynalSongelen Bende 5+3 deyim şuan 2 gün sonra kontrolüm var ilk defa gidicem inşallah kalp atışını duyabiliriz 🙏🏻😍
Dido90 GlaynalSongelen bende senin gibi 5+3 Çarşamba gidicem inşallah ikimizde duyarız 💗 son Reglin 22 Mart mıydı?
Busu48 Ben 7. Haftamda ilk kontrolüme gittim ve kalp atışını duydum yavrumun kesesini de o gün gördüm kendisini de kalbi kendisinden büyük 8+1 deyim 3 gün sonra kontrolüm var bakalım nolacak ☺🤭