Merhaba ben krem kullanmadım yalnızca hindistan cevizi yağı kullandım 36. Haftamdayım ve tek bir çatlağım bile yok. Cilt tipiyle çok alakalı olduğunu düşünüyorum. En iyi ürünü kullanıp çatlayan da var hiçbir şey kullanmayıp çatlamayan da. Umarım sizin de olmaz 😊