SMeyra1911 merhaba. Ben her ihtimale karşı 32. Haftada hazırladım. Eksikler var fakat aldıkça yerleştiririm diye düşündüm.
bebek için
hastane çıkışı 10lu
iki tane 5li takım ve yelek
çorap
müslin bez iki tane
bir kalın battaniye
bebek pamuğu
ağız mendili
emzik( ben vermeyi düşündüğüm için alacak mı acaba diye merakımdan koydum kişiye göre değişiklik gösterir tabi)
ıslak mendil,bez, alt açma matı
anne için
bir gecelik ve sabahlık takım
iki tane pijama takımı
havlu
terlik
peçeteler
emzirme atleti, sütyen
lohusa kilodu
depend
göğüs pedi
göğüs kremi
çorap
şimdilik bu şekilde hazırladım. Eksik olduğunu düşündükçe ekleme yapıyorum. Bitiren arkadaşlarda yardımcı olur sanırım. Hayırla sağlıkla kavuşalım inşaallah bebeklerimize 🥰