Mrvdncl ücretsiz izinde olanlar 32. Haftada izne ayrılmak zorunda. Bende şuan 31+3 üm məcbur ayrılmak zorundayim. Yani is yeri ise çağırmiyo işler de yok ücretsiz izin isine gelmişti. Onun harıcın de hamile olduğunu muhasebeye belirtmeyip ücretsiz izin desteğinden yararlanmaya devam edebilirsin. Ben bunu yapmayacagim iznime çıkicam doğum parası v s alacagım. Bizim gibi durumda olanlar için geriye dönük bir sene içinde 90 günlük sıgorta odenmis olması gerekiyor 170 aradigim da ayriyeten izne çıkmadan bir gün öncede 1 günlük sıgorta primin yatmış olması gerekiyor dedi. Ben ise devam etmek istemiyorum ama doğum dan sonraki süreçte de işsizlik maaşı felan almak için şuan çıkışımi istemiyorum daha sonra is yerimle anlaşıcam bu konuda