Merhaba hanımlar.33+3 haftalık hamileyim.Dün sabah kasıklarıma hafiften agrı girdi.Çok önemsemedim.Daha sonrasında eşimle gezmeye çıktık orda da biraz dolaştım ama bu arada kasıklarımın agrısı hala devam etti.Akşam eve gelip biraz dinlenince hafifledi ama yine tam geçmedi.Gece de saga sola dönerken ağrıdı.Bu sabah kalktığımda da aynı ağrı devam etti.Özellikle bebek hareket ettikçe ağrı daha da şiddetleniyor.Bu arada karnım degil sadece kasıklarım ağrıyor.Oturunca da geciyor ya da hafifliyor.Bu durumu yaşayan var mı?Doktora gitmek için telaş yapmadım ama gitmeli miyim sizce?