Selmas57 Selam kizlar gecen hafta acil serklaj oldum ve 2 gundur sari yesil akintim geliyor.. Enfeksiyon olabilirmi ? Cok korkuyorum
Esrelf Selmas57 canım yeşil akıntı enfeksiyon belirtisi. Antibiyotik vermesi lazımdı doktorunun verdi mi?
Selmas57 Verdii tabi ama zaten hemogramda bakteri yuksek çıkmıştı . bilmiyorum artik insallah bisey olmaz.. Sürekli bebegim iyi mi diye düşünüyorum, yarin tekrar gelirse doktora giderim artik Esrelf
Esrelf Selmas57 evet canım o batma 3-4 hafta sürdü bende. Bazılarında hiç olmuyormuş. Ben acil olmadım ama 12. haftada oldum.
Esrelf Selmas57 daha yapmadım 30 dayım canım. Hemen korkma. iç çamaşırı temizliğini dikkat et. Hergün değiştir ve ütüleyerk giy.