Hayırlı günler herkese kızlar. Benim doğum yapmış arkadaşlara sorum var. Üç saattir takip ediyorum saatte bir kasığıma ve belime ağrılar giriyor biraz da karnımda kasılmalar oluyor. 37 haftalık hamileyim. Sizce doğum belirtisi olabilir mi? Nişanım ya da suyum gelmedi sadece sancı ve kasılmam var.