Bizim bi tanıdığa doğana kadar kız denmiş hep doktor kız demiş erkek çıkmış
bende nedense hep erkek hissediyorum eşimde aynı şekilde ilk 17 de erkeğe benziyor şimdi kız denilince acaba hangisi doğrudur diye arada kaldım
tabii hayırlısı olsun sağlıklı olsun inşAllah ama insan inanamıyor ilk gebeliğim 😌😊❤️
Böyle olunca da doğmadan diyorum kız mı erkek mi bilemeyeceğim eşimde sarı turuncu yeşil ortak renklerde alalım istersen diyor
daha küçük olacağı için elbise gibi şeyleri doğduğunda alabiliriz diyor 😌😍