Merhaba sevgili anneeeleer🥰🧚🏻♀️
Evet geçende postumda söylemiştim kızım oluyor,prensesimiz geliyorr🌸🌸🤲🏻
İsim konusunu hiç düşünmedim eşimle nişanlıyken kız olursa Ravza koyarız demiştik şu an başka isimlere de bakmak istiyorum. Veya Ravza isminin yanına yakışan işim önerilerinizi de beklerim🐣 Hiçbir isim içime sinmiyor şöyle güzel anlamlı bi isim koymak istiyorum “ aaa işte bu isim “ demek istiyorum ilk bebeğim olacak yardımcı olur musunuz? Sizler ne koymayı düşüyorsunuz?🐣🌸🌸👧