MelikeAkqull yaaa çok geçmiş olsun ben idrar yolundan ziyada kandan enfeksiyon kapıyorum oda zehirlenme yapıyor kana karıştığı için yatarak hafta en az tedavi görüyorum ağır antibiyotik tedavisi. Çok şükür gebeyken olmadım. İdrar yolumda genelde enfeksiyona müsait ama bende hiç belirti olmadı ne yanma ne ağrı nede başka bişey. Hatta enfeksiyon dediklerinde şaşırmıştım. Rabbim sağlık versin kuzum inşallah düzelir birdahada olmaz🙏🏻🙏🏻