balyanakoglum Kızlar ben bebeğime oda almayı düşünüyorum çünkü Bi dolabı şifonyer düzeni olsun istiyorum açıkçası hevesim de var. Ama biliyorum ki bebek gece yanımda uyuyacak. Oda alınca içinde ahşap beşik var. E hem yatak odama anne yanı hem de bebeğin odasına mı beşik alacağım 🙄 kafam çok karıştı. Oda yapanlar siz ne yaptınız
ozlemmyy balyanakoglum canım ben oda yaptırmayı düşünmüyorum da şey için yazmak istedim odasına alacağın beşik yatak odana sığar mı? Dediğin gibi iki tane de fazla geldi bana o yüzden yer varsa odanda birkaç ay orda kalması aklıma geldi benim de 🤗
Tugce1803 balyanakoglum Ben dolabını şifonyerini alıcam bir de ayrı anne yanı beşik alıcam tekerlekli olanlardan. Büyüyünce de baza almayı düşünüyorum
Papatya011 Küçük anne yani yatakları var baby plus in filan ya da hamak tarzı beşikler oluyor yanınızda ilk aylar onlar iyi olabilir diye düşündüm eğer illa odası olsun istiyorsanız, ben oda yapmayacağım için direk park yatak aldım
Tugce1803 balyanakoglum yok canım niye boş olsun ki gece yanıma alırım gündüz oraya koyarım. Ki koymasam da öyle dursun birşey olmaz büyüyen beşikler hiç kullanışlı değilmiş onun yerine baza alırım
balyanakoglum Tugce1803 dolap şifonyer ayrı mı alacaksınız. Takım almayacaksınız yani. Bende istiyorum odasında büyüsün odası olduğunu bilsin. Yani gece benim yanımda uyusa bile gündüz kendi odasında uyusun
Tugce1803 balyanakoglum Hayır takım alıcam canım sadece anne yanı ahşap olacak diğer ikisi beyaz olacak. Ahşap istememin sebebi de çizilme deforme olursa belli olmasın çünkü beyaz anne yanlarında çizik olursa çok kötü duruyormuş
Semra93 Biz sadece gardırop ve park beşik almayı düşünüyoruz.ilk etapta sifonyer falan kullanılmaz gibi geliyor.
balyanakoglum Tugce1803 anne yanı olabilen oda takımları var mı ki 🙄 benim bildiğim hepsi standart beşik değil mi
balyanakoglum Tugce1803 hem oyun parkı hem anne yanı olanlar var canım ben hepsi buradada görmüştüm Bi onlara bak istersen bende onlardan almayı düşündüm