Merhaba kizlarr size sorum olucak bu 2.gebeligim 13 haftalik hamileyim bugun garip.bir sekilde kasiklarmda hafif balon patlamasi tarzi bisi hissetm anlikti gitti. Ilk gebelikte 17. Haftada bunun tarzi daha guclu bisi hissetmistm ilk hareketi. Ondan tereddutde kaldm ama erken ya degildir dedim. Siz ne zaman 2. Gebelikte bebegi hissettiniz ?