Essraanil Kızlar merhaba adetime 2 gün var erken gebelik testi yaptım malesef negatif🙁 böyle olup sonradan pozitif çıkan varmı acaba adetimi mi beklemeliyim yoksa ümidimi kesmelimiyim🙁
_Mother_ Essraanil valla canım bende 9 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 5 gün kala kaset tipi yaptım negatif çıktı bugün yine yaptım negatif çıktı 3 var adetime bekliyorum işte inşallah gebeyizdir
Essraanil _Mother_ off canım ya moralim bozuldu valla tamamen çöktüm diyebilirim adetimi bekliyorum ama pek ümidim yok senin var mı ? Acaba yarın bir de kan testi mi yaptırsam diyorum iyice karışığım benim de adet günüm 19 ağustos
_Mother_ Essraanil valla canım benim de hiç umudum yok olmadı galiba bu ay hayırlı olsun ne diyelim yıpratma kendini inşallah rabbim nasip eder
Essraanil _Mother_ çok doğru diyosun canım hep hayırlısı dye dua ettim inşallah en kısa sürede güzel haberler veririz birbirimze nasip değilmiş ne diyelim
_Mother_ Essraanil aynen canım rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤗 🤗 üzme canını bu ay olmazsa gelecek ay inşallah benimde olmadı galiba 1 gün kaldı adetime tuhaf olan şu ki hiç bir belirti yok ne adet ne gebelik
Essraanil _Mother_ senindemi yarın adetin ? Ben kan verdim 2.30 çıktı hep 0.100 çıkardı anlayamadım gitti
_Mother_ Essraanil valla canım ini vardır birşey geç döllenme falandır ben hiç kan vermedim bilmiyorum 20 si benim bugünü saymaz isek 1 gün işte 😂