Hilaldefne10 37+3 haftamızdayız. 4 gün önce kontrolde 3 cm açılma olduğu öğrendim. İki gündür karnım küçüldü resmen ve taş gibi. Neşer oluyor tecrübeli anneler. İlk gebeliğim korkuyorum.
Bsrlmnemr Hilaldefne10 aşağı düştüğü için olabilir mi? Karnının taş gibi olması da kasılmaların yani sancıların olduğu için olabilir mi? :) hareket ediyor dimi?
Yasmiiinn Hilaldefne10 benimde öyle canım 39 haftalık hamileyim karnım küçüldü görenlerde söylüyor ama baya aşağıya düştü bugün yarın doğum olur diyorlar bakalım hayırlısı ❤️🤲
Hilaldefne10 Bsrlmnemr Evet hareket ediyor ama eskisi gibi sık değil. Evet aşağıda indi sayılır. Doğum yakın ama söz konusu evlat olunca herşeyden korkuyormuş insan
Hilaldefne10 Yasmiiinn Doktorum banada doğum yakın dedi ama tedirgin oluyorum işte :) Ay inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişi 😘