Merhaba kızlar ben dügünüme 15 gün kala aşırı stresten ishal olmaya başladım ve bir buçuk senedir bu durum devam ediyor istisnasız her gün ishalim. Gebe kalmadan 2 ay önce cesaretimi toplayıp kolonoskopi çektrdm çok şükür hiç bir şey çıkmadı doktor hassas barsak sendromu var dedi şimdi 17 haftalık gebeyim ve ishalim devam ediyor günde 2yi geçmiyor ama beni yine de çok korkutuyor acaba bu durum bebeğe bi zarar verir mi doktoruma sorduğum da bebeğe zararı yok vücudunu susuz bırakma yeter dedi Ama yine de endişeliyim benimle aynı durum da olan var mi veya yardımcı olacaklar var mi 😢