Sevgili anneler. Rahim ağzı kısalığı aylarca yatarak 37+4 de doğum yaptım. İlk çocuğumda isteğe bağlı sezaryen idi. Yine isteğe bağlı sezaryen yaptım. Bunu dememin sebebi de normal doğum yapmadığı için kendimi kötü hisseden anneler için❤️ Tercihleriniz için kendinizi kötü hissetmeyin. Size bu postu açmam da ki sebep, emzirme olayı için dostça bir kaç tavsiye de bulunmak. Kızımı acemilikten, meme ucumun kalın olması ve sarılıktan dolayı emziremediğim için bu doğumumda kendime emzirme hemşiresi tuttum. Hastanedeki hemşireler bebek memeyi tutmadı al sana silikon uç diye elime tutuşturdular ancak emzirme hemşirem asla buna müsade etmedi. Saatlerce yaklaşık 12 saat diyebilirim her emzirme esnasında çocuğumun mememi tutması için canla başla mücadele verdi. Meme ucum o kadar kalındı ki cocuğun tutması çok zor oldu. Uzatmadan güzel anneler emzirme olayı hayal ettiğiniz gibi olmayabilir ve bu kişiyi depresyona bile sokuyor. Şuan oğlum 10 günlük❤️ Sizlere de sağlıklı doğumlar